PunisheR TeaM

زانو نخواهم زد حتی اگر سقف اسمان از قامتم کوتاه تر شود
PunisheR TeaM

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد
مطالب در صورت در خواست گارگروه تعیین مصادق مجرمانه اینترنتی حذف خواهد شد

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

کانفیگ سایت ها در Sentry MBA

با توجه به درخواست های زیاد کاربران امروز قسمت دیگری از نرم افزار قدرتمند sentry mba ( آموزش و توضیحات بیشتر در مورد این نرم افزار در سایت موجود است ) رو آموزش می دیم .

این نرم افزار معروف ترین ابزار کرکینگ اکانت می باشد که دارای گزینه های زیادی هست که انواع موارد کرکینگ را پشتیبانی می کند ، در بین هکرها هم یکی از ابزارهای محبوب می باشد .

کانفیگ : برای هر سایت یا مورد دلخواه ما باید تنظیمات مختلفی را انجام دهیم و بعضی از آن ها سخت و حرفه ای می باشند در مواردی دیگر وقت زیادی هم صرف درست کردن تنظیمات می شود . اما با توجه به زیاد بودن کاربرانی که از این نرم افزار در سطح جهان برای سایت های معروف و کاربردی این تنظیمات توسط افراد حرفه ای آماده شده اند ؛ البته خود شما هم به راحتی می توانید این کانفیگ ها رو درست کنید . کانفیگ ها کار ما را بسیار راحت کرده اند .

 

در این آموزش ما نحوه ی ایجاد کانفیگ و استفاده از آن ها را نشان می دهیم :

ایجاد کانفیگ :

1 – بعد از انجام تنظیمات به صورت کامل در منوی سمت چپ Setting را انتخاب و به Generag برید .

2 – در این صفحه مانند تصویر زیر روی کلید Save Setting to Snap Shot کلیک کنید . فایل کانفیگ در پوشه ی SnapShot که در کنار نرم ازفزار موجود است به اسم آدرس سایت ساخته می شود .

config_out

استفاده از کانفیگ ها

1 – مانند بالا به صفحه ی General برید .

2 – تیک گزینه ی Enable Snap Shots را بزنید ( در تصویر مشخص می باشد )

3 – روی دکمه ی Load Setting from Snap Shot کلیک کنید و در پنجره باز شده فایل کانفیگ با پسوند *.ini را انتخاب کنید ، تمام ؛ کلیه تنظیمات انجام می شود و راحت می توانید کرکینگ را با کمبوی خود شروع کنید .

config_in

  • hacker punisher

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی