PunisheR TeaM

زانو نخواهم زد حتی اگر سقف اسمان از قامتم کوتاه تر شود
PunisheR TeaM

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد
مطالب در صورت در خواست گارگروه تعیین مصادق مجرمانه اینترنتی حذف خواهد شد

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

مقابله باهک و هک گوشی توسط سیم کارت (ترفند)


مقابله باهک و هک گوشی توسط سیم کارت (ترفند)



برای هک کردن موبایل کسی باید گوشی اون رو یک بار به دستتون بگیرید و شماره تلفن خودتون رو به صورت زیر بگیرید.مثلا اگر شماره شما : ۰۹۱۷۷۸۲۵۰۱۰ بود شما باید به صورت :

۰۹۱۷۷۸۲۵۰۱۰*بگیرید یعنی جلوش یک ستاره بگذارید.و وقتی شماره گرفته شد کافیه گوشیتونو بردارید تا ارتباط برقرار شود.خب حالا در واقع میتونیم بگیم که گوشی قربانی هک شد.و مرحله حساس این است که بدونیم چه جوری میشه بقیه کارو انجام داد.حالا ما در این حالت میتونیم ۳ تا کار رو آنجام بدبیم.در قسمت زیر به اون سه کار اشاره شده، د میزنم واین آموزش سه کاری است که در ادامه ترفند بالا بر روی گوشی قربانی قابل اجرا است:

:عدد ۲۳ رو شماره گیری کنید و بعد از شنیدن بوق آزاد شماره بگیرید و پول رو به حساب …! :فقط کافیست بعد هک کردن گوشی دکمه * ( ستاره ) رو فشار بدید و خط قربانی رو کنترل کنید.۳:عدد ۶۷۶۷۵۴۳۲ رو شماره گیری کنید وok یا همان دکمه اتصال را فشار دهید بعد با پیغامی رو به رو میشوید که میگه ارتباط قطع شد یعنی گوشی سوخت.

کلیه این روشها امتحان شده هستند پس سعی کنید حتالمقدور در مورد گوشی ههای ارزان قیمت امتحان کنین که ضرر مالی زیادی گریبان گیر شما نشود!

تلفن زدن با موبایل اماااااااا به حساب دیگری:
شما میتونید با موبایلتون هر چندتا خواستید تلفن بزنید و هزینه ها را به حساب یه نفر دیگه بذارید خیلی با حاله نه؟ برای اینکار باید یه کارهایی انجام بدین به این صورت : اول مبایل اون شخصی را که می خواهید هزینه ها را بپردازد بر دارید و شماره ای را که میخواهید هزینه اش برداشته بشه را بگیرید البته قبلش یک + یا 90+ اضافه کنید مثلاْ به این صورت :09133107777+ که در نتیجه دیگه هزینه به صورت حساب این شماره اضافه نمیشه و همش میره به حساب کسی که شما این شماره را با مبایلش گرفتید البته این کار با دزدی فرقی نداره اما صد در صد جواب میده و خود مخابرات هم اعلام کرده که همچنان راهی برای این مشکل پیدا نکردن ! پس از امرو موبایلتون رو دست همه کس ندین !
این روش هم مانند روش بالا کاملا امتحان شده!
در این روش هر وقت فیش موبایلتون از حد معمول بیشتر شد برید و پرینت اونو از مخابرات بخواین و وقتی پرینت رو گرفتین ببینین قسمت (بدهکار) و (بستانکار) موبایلتون با هم برابره یا نه اگه با هم برابر نبود مصبب اونو حلال کنین که اون دنیا دیگه نمک گیرتون نشه!!!

                                            کپی بدون ذکر منبع حرام است

  • hacker punisher

نظرات  (۲)

  با سلام
من 13سال است که با به اصطلاح جن ها رابطه دارم .آنها را می بینم و صدای آنها را می شنوم و حقایق بزرگ و تکان دهنده ای درباره واقعیت آنها می دانم .حقایقی که با زندگی  ما قبل وبعد از مرگ در ارتباط تنگاتنگ است.آنها به هیچ وجه شبیه تصورات ما از آنها نیستند.
اگر می خواهید از بزرگترین راز هستی انسانها با خبر شوید به وبلاگ من بیایید.اگر به درست بودن گفته های من شک کردید عاجزانه از شما می خواهم من را در اطلاع رسانی به دیگران یاری کنید(از طریق اینترنت یا...)
آدرس ایمیل:adamhoshyar55@yahoo.com
پاسخ:
سلام
اوووپس جن D:
پیام تبلیغاتی نزار عزیز
اخرش رو نفهمیدم!
با هم یکی نبود یعنی چی؟؟؟‌پرینت قبض با چی مقایسه کردید که یکی باشه یا نباشه؟!؟؟!؟!
پاسخ:
قسمت (بدهکار) و (بستانکار)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی