PunisheR TeaM

زانو نخواهم زد حتی اگر سقف اسمان از قامتم کوتاه تر شود
PunisheR TeaM

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد
مطالب در صورت در خواست گارگروه تعیین مصادق مجرمانه اینترنتی حذف خواهد شد

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

فرار از 53best

 چند وقت پیش داشتم با یک نفر چک می کردم. دیدم هرچیزی سند میکنه بعدش یه متن ناخانا میآد و آخرش هم می نویسه www.53best.com. البتته اگه هر کس روی اون کلیک کنه به اون مبتلا میشه. من زیاد این مسئله رو جدی نگرفتم گفتم طرف داره شوخی می کنه. ولی دیدم یکی تو یه وبلاگ آموزش هک این رو نوشته بود و را حلش رو می خواست. چند دفعه که سرچ کردم در مورد این موضوع، ولی دست از پا دراز تر سیستم خودم رو خاموش کردم. یکی دو روز بعدش داشتم تو سایت ها گشت می زدم که یک مقاله انگلیسی در یک فورم پیدا کردم که اون رو برای شما ترجمه کردم. امیدوارم لذت ببرید.

به محض آن که فردی که از ویندوز ایکس پی استفاده می کند، وارد این سایت شود، این ویروس به سیستم او نفوذ کرده و خود را بر روی دستگاه تکثیر می کند و وقتی که شخص با هرکدام از مسنجرهای Yahoo و یا MSN برای دوستان خود پیغام ارسال می کند، با هر پیغام یک بار آدرس این سایت برای دوستان او فرستاده می شود.

روش حذف ویروس Best53.com: 
۱ـ ابتدا وارد Control Panrel شوید و Internet Options را باز کنید و روی Delete Files کلیک کنید. 
۲ـ جهار فایل زیر را دانلود
کنید:
Damage Cleanup Engine / Template         حجم 1.6 مگابایت
Sysclean Package                                   حجم 2.6 مگا بایت
lpt486.zip                                              حجم 6 مگا بایت
Ad-Aware SE Personal                            حجم 2.5 مگا بایت
یک دایرکتوری در D:\ یا روی دسکتاپ درست کنید:
( مثلا: d:\new folder یا d:\Documents and Settings\punisher\Desktop\New Folder ) سپس SYSCLEAN.COM را از لینک
Sysclean Package دانلود کنید و آن را در این دایرکتوری قرار دهید . بعد از آن lpt486.zip را در همان دایرکتوری که SYSCLEAN.COM را کپی کردید Extraxt یا همان آنزیپ کنید. 
۳ـ در کنترل پنل system یا system properties را باز کنید وروی سر برگ System Restores کلیک کنید و کنار Turn off system Restores All Drives را تیک بزنید و روی ok کلیک کنید .
۴ـ Ad-aware را اجرا کنید و در صفحه اول آن روی Check for update now کلیک کنید تا نرم افزار به روز رسانی شود.
۵ـ سیستم را Restart کنید و با Safe mode بالا آورید (برای این کار هنگامی که منوی بوت ویندوز را می بینید به محض Enter روی Microsoft windows XP Professional کلید F8 را فشار دهید تا منوی بوت ویندوز اکس پی ظاهر شود و سپس Run Safe mode را انتخاب کنید یا اگر تک ویندوز هستید پس از صفحه اول کلید F8 را فشار دهید سپس مانند بالا عمل کنید)
۶ـ توسط Sysclean , Ad-aware ویندوز را Full System Scan کنید. (برای پاک کردن ویروس ها و برنامه های جاسوسی در Ad-aware پس از اتمام اسکن روی لیست پارازیت ها کلیک راست کنید و Sellect All را انتخاب کنید و بعد از آن روی Next کلیک کنید.)
۷ـ بار دیگر سیستم را برای اسکن نهایی در حالت معمولی ریبوت کنید و توسط Sysclean , Ad-aware دوباره اسکن کامل کنید.
۸ـ مجددا در کنترل پنل system یا system properties را باز کنید وروی سر برگ System Restores کلیک کنید وتیک کنار Turn off system Restores All Drives را بردارید و روی ok کلیک کنید تا System Restore Point فعال شود.
۹ـ دستگاهاتان را ری استارت کنید .
۱۰ـ یک Restore Point جدید بسازید.

دیگه این ویروس را نمی بینید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی