PunisheR TeaM

زانو نخواهم زد حتی اگر سقف اسمان از قامتم کوتاه تر شود
PunisheR TeaM

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد
مطالب در صورت در خواست گارگروه تعیین مصادق مجرمانه اینترنتی حذف خواهد شد

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

عوض کردن رمز سیستم

ند روز پیش سر یه کل کل با یکی از دوستان مجبور شدم رمز سیستمش که روشن بود رو پیدا کنم، و از اونجایی که من فقط میتونستم تو سیستم های رمز دار نفوذ کنم ورمز هارو نمیتونستم به دست بیارم پس تصمیم گرفتم رمز سیستمش رو عوض کنم تا هم سر حرفم واستاده باشم هم یه زدحالی به اون زده باشم :) .
در ادامه کدی قرار میدم که در این شوخی به من کمک کرد:

@echo

title CodeCracker By Mr.Punisher

color 09

echo CodeCracker

echo              By Mr.Punisher

echo ******************************************************************

echo.

net user

echo type in a username in the option above:

Set /p username=

net user %username%

echo Changing Password...

این کد هارو تو نوت پد کپی کرده و با فرمت Bat ذخیره کنید
با اجرای فایل Bat به راحتی میتوانید رمز هر سیستمی رو عوض کنید
دوبار بر روی فایل کلیک کنید و رمز مورد نظرتون رو وارد کنید ُ اینتر بزنید :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی