PunisheR TeaM

زانو نخواهم زد حتی اگر سقف اسمان از قامتم کوتاه تر شود
PunisheR TeaM

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد
مطالب در صورت در خواست گارگروه تعیین مصادق مجرمانه اینترنتی حذف خواهد شد

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

بازگشایی انجمن

سلام دوستان

تصمیم گرفتم یه انجمن هم برای وبلاگ بزارم

شما هم برید و عضو بشید و با گذاشتن مطالبتون به ما کمک کنید تا بتونیم هرچی سریع تر انجمن رو راه اندازی کنیم

یه دوستمون هم گفته بود ود تو که اینقد ادعات میشه و...بیا و لینک اثبات بده

اولا که من هیچوقت ادعا نکردم چون اصلا عددی نیسم

دوما تا حالا سعی کردم به کسی بی احترامی نکنم پس شمام رعایت کنید

سوم این که من مث خیلیای دیگ عقده شهرت و ثبت سایت ندارم

چهار یه دوستی (ادمین رزدنت هکرز)دیشب پ.خ داد که اگه هکت کنم چقد میدی خب مائیم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی اما!1201که نشد رمز !اونم برای وبلاگ هکری! اسم خانومم رو دیفیسه چون بخاطر اون زدم ادرس وب سایت:

http://rozgozar.loxblog.com/

خب بیشتر ازین کشش نمیدم

با اینکه سایت ثبت نمیکنم اما گشتم چن تا مال قبلا بود داشتم تقدیم با عشق!

http://www.zone-h.org/archive/notifier=PUNISHER

نزار لینک اثبات لقب قبلمو بدم چون اون تو عقده داشتم یکم ثبت کردم!

 

 

 

یادتون نره ثبت نام کنید و مطلب بزارید اگرم کسی خواست نویسنده انجمن بشه زیر همین پست کام بزاره

 

یا حق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی