PunisheR TeaM

زانو نخواهم زد حتی اگر سقف اسمان از قامتم کوتاه تر شود
PunisheR TeaM

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد
مطالب در صورت در خواست گارگروه تعیین مصادق مجرمانه اینترنتی حذف خواهد شد

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

آموزش کامل پروکسی مخصوص هکرها

آموزش کامل پروکسی مخصوص هکرها

امروز یکی از مهمترین قسمت های هک رو می خوام براتون آموزش بدم . همیشه دوستام در مورد هک ازم سوال می کنند اما بعضی از آن ها که باهوشترند در مورد اینکه چطوری بدون اینکه گیر بیوفتن یا ردپاهاشون نمونه سوال می کنند .

مطمئنا بسیاری از شما مفهوم آی پی ( IP ) رو بلدید اگر هم نه می تونید در مطالب سایت پست مربوط به آی پی رو مطالعه کنید . آی پی یک قسمت هر فرد در دنیای مجازی هست و میشه از طریق آی پی افراد دنیای مجازی رو شناخت ( آی پی یکی از نشانه های ماست و البته مهمترین ) ؛ هر کاری که شما در اینترنت انجام میدیدن اثر دیجیتالی شما که مثل اثر انگشت هست همواره باهاتون هست اگرچه شما آن را نمی بینید ولی در پشت پرده همواره این اثر در حال پیگیری می باشد .

استفاده از پروکسی ها یکی از راه های از بین بردن این اثر دیجیتالی می باشد . به طور مثال وقتی دارید به یک سرور اسرایلی حمله می کنید برای اینکه معلوم نشود از کجا شما حمله کرده اید و ردتون رو بزنن به راحتی می توانید از پروکسی های استفاده کنید ؛ همچنین برای کرک کردن که استفاده از آی پی های مختلف یکی از الزامات می باشد . شما برای گول زدن سرور ها و فایروال ها باید از آی پی های مختلف استفاده کنید . اگر دقت کرده باشید می بیندید بیشتر ابزار های هک یک قسمت برای استفاده از پروکسی رو دارند .

در این آموزش ما نحوی بدست آوردن لیست پروکسی ها و تست و استفاده از آن ها را بهتون آموزش می دهیم :

بدست آوردن لیست پروکسی

به راحتی می توانید از طریق گوگل به سایت هایی که لیست های پروکسی را جمع آوری و منتشر می کنند پیدا کنید ، کافی است proxy list را در گوگل سرچ کنید ، سایت های زیادی رو پیدا خواهید کرد که  در همان صفحه ی اول لیست پروکسی هایی را قرار داده اند . توجه کنید پروکسی ها با آی پی سرور و پورت مشخص می شوند مثلا : 194.83.240.11:8080 که قسمت اول آی پی و قسمت دوم که با : ( دونقطه روی هم ) جدا شده پورت می باشد .

کافی است به همین صورت لیست پروکسی ها را کپی و در یک فایل تکست ذخیره کنید .

تست و چک کردن پروکسی لیست ها :

در این پست 3 تا نرم افزار پروکسی چکر برای دانلود گذاشته ایم که مختصر در مورد هرکدوم از آن ها و ویژگی هاشون توضیح می دهیم .

1 – Elite Proxy Switcher

محیط کاربر پسندی داره و کار باهاش آسونه ؛ به راحتی لیست خودتون رو وارد کنید و شروع کنید به چک کردن پروکسی ها ، این نرم افزار اطلاعات دیگر مانند کشور ، درجه امنیت ، نوع سرور و … را علاوه بر گرین بودن ( گرین همان سبز هست که برای سالم بودن یک پروکسی به کار می رود ) نشان می دهد . البته بعضی از این ویژگی ها در نسخه ی خریداری شده موجود است ( هرچی گشتیم نتونستیم نسخه ی کرک شده پیدا کنیم ) .

علاوه بر تست کردن قابلیت اتصال و سویچ خودکار هم از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد .

Elite Proxy Switcher

2 – Gather Proxy

این نرم افزار هم پروکسی ها را با یک سری جزیات چک می کند . چند ابزار کوچک دیگر برای مدیریت پروکسی ها دارا می باشد .

از ویژگی مهم این نرم افزار دریافت راحت و بدون دردسر لیست پروکسی های جدید با یک کلیک می باشد . با استفاده از این نرم افزار دیگر لازم نیست لیست های پروکسی رو از سایت های مختلف جمع کنید و تنها با یک کلیک لیست جدید را با  این نرم افزار گرفته و چک کنید سپس به راحتی استفاده کنید .

Gather Proxy

3 – Proxyfire

این نرم افزار از نظر محیط گرافیکی از دو برنامه ی قبلی پایین تر است همچنین کار با آن نیز سخت تر و پیچیده تر می باشد ، ولی امکانات این برنامه بیشتر از قبلی ها و صد البته رایگان بودن آن می باشد . بیشتر حرفه ای ها از این نرم افزار استفاده می کنند چون تنظیمات دلخواه بیشتر دارد و هکر می توانید با توجه به نیاز خود یک سری تنظیمات را تغییر دهد .

Proxyfire

نکته : اطلاعات رد و بدل شده توسط این سرورها امکان شنود دارند پس برای کارهای حساس از پروکسی های پابلیک استفاده نکنید ( این نکته برای حرفه ای هاست که خودشون رعایت می کنند )

Download Elite Proxy Switcher 1.27

Download Gather Proxy

Download proxyfire.v1.25

  • hacker punisher

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی